njutbarahem

En dag vid stranden....

Kategori:

Jag och mina flickor tog bilen och for till stranden i Ängelholm... Vi längtar tills det blir en dag då man kan packa en pickninckkorg och stanna hela dagen med sol och bad... vi gick längs vattnet och stoppade tårna i vattenbrynet, men fyyy vad isande kallt... Men på fredag börjar min semester och då hoppas jag vädergudarna håller vad de lovat 28 grader och sol... Har bokat en veckas vistelse i Stockholm.... Det som är härligt med vår fina huvudstad och sommarstad är att man kan göra så mycket där och välja efter vad det är för väder, i fjol åkte vi ut i skärgården och badade när det var fint väder.Fjäderholmarna hette det vi var på.Har ni andra tips på skärgårdar så tar vi gärna emot det. Ha en skön ondsdagskväll Kram Lotta

Kommentarer

  • House number 11 säger:

    Hej!
    Vilka underbara bilder!
    Ja, tips på skärgårdar har jag dessvärre inte, vi åkte bara Djurgården runt. Vi var mest i staden och på olika sevärdheter där!
    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    2012-07-04 | 19:01:53
    Bloggadress: http://housenumber11.blogspot.com

Kommentera inlägget här: