njutbarahem

TÄVLING!!!!!

Kategori:

Hej alla, hoppas ni alla har en njutbar helg.Vädret visar sig inte från sin bästa sida men det är bara att förvalta dagarna på bästa sätt ändå. Tänkte utlysa ännu en tävling på mina tavlor.Har även några andra godingar att lotta ut, lite hemligt än sålänge. Vill du vara med i tävlingen om en tavla Till ditt hemså lägg in en kommentar om vilken tavla du skulle vilja vinna(ur mina verk som ni kan hitta under "Tavlor till ditt hem".) Gärna i vilka färger den skall vara i också. När ni gjort detta ,då har ni en lott.(Tavlan blir utformad efter Dina önskemål om Du vinner. Länka gärna till min tävling om ni själv har blogg. LYCKA TILL.

Kommentarer

  • Caroline H säger:

    Den sista tavlan med två liljor hade jag drömt om att få vinna. Den hade varit så fin. Bakgrunden hade varit fin i mörk grå eller svart grå och vita liljor :)

    2012-11-10 | 19:55:31
  • Caroline H säger:

    Det var sista bilden här i ditt inlägg :)

    2012-11-10 | 19:58:32
  • Pernilla N säger:

    En tavla, ovanför min vita soffa på en svart fondvägg,
    målad av dig, Lotta hade varit underbart :) Motivet överlåter jag till dig, gärna med något vinrött i, då jag har vinröda kuddar/gardin/ljus....

    2012-11-10 | 21:06:35
    Bloggadress: http://pernillasdesign.blogg.se
  • Anette Ringnèr säger:

    Alla är lika fina .. men jag väljer den femte tavlan .. tänker på att den ska symbolisera ett kärleksfullt hem :)

    2012-11-11 | 09:45:24
  • Malin Dahllöf säger:

    Man kan väl knappast hoppas på tur 2 ggr, men man kan ju alltid chansa. Den sjätte tavlan i detta inlägg hade jag gärna vunnit... Mitt hem går i brunt,beige och vitt....

    2012-11-11 | 19:47:17
  • Ingrid Lundgren säger:

    Den turkosa tavlan hade passat hemma hos mej......Svårt att välja, då alla är fina....Kramar Ingrid....Hoppas på tur!!!!!!

    2012-11-13 | 20:40:04
  • Åsa Trädgårderaren säger:

    Den femte tavlan, med gestalterna, är fantastiskt fin. Jag önskar att jag vann en i grönt eller blått. Eller nåt mitt emellan. Fint!

    2012-11-16 | 22:59:12
    Bloggadress: http://tradgarderaren.blogspot.se
  • Anne Ferm säger:

    tavlan på den tredje bilden hade passat prefekt hemma hos mig då jag har bruna toner i mitt vardagsrum :-)

    2012-11-17 | 19:04:09

Kommentera inlägget här: